jueves, 28 de agosto de 2008

SEMPRE ESPECIALS!!!


Avui dedique el bloc a una gent molt especial!!!

A la foto no estàn tots....sorry però el portàtil és nou i he agafat la foto de l'espai de la gorrinota ^^

A aquestes hores ja fa dos dies que hem fet els 18!!! I ha sigut el millor aniversari de la meva vida !!!


El dia 27(el dia del nostre aniversari) vam anar a sopar.....enganyats pensant-se que Shima ens havia convidat a mi i al meu germà a sopar al kebab i ens volia fer un regal.......

I quan va estàvem a l'entrada del bar vam veure globos penjats per les parets.....i Shima va anar seguint-los per les faroles fins que vam arribar a dalt del parque vert on hi havia una pancarta ENORME que deia:


EL JAVIVI I LA WELA AVUI COMPLIXEN 18 ANYS!!!!!!



Quina emoció!!!! La veritat és que mai m'haguera imaginat que els neus amics em feren una cosa tan especial com aquesta!!!!!! AAAAAAAAAAAAA VOS ESTIME MOLTÍSSIM!!!!


Quan vam aplegar Shima va fer la senyal.................ASUMBAWEEEEE........i després d'un ratet pa fer quedar a Shima com una loca..^^...PUM! van tirar confeti en un tub i van eixir tots!!!



SORPRESA!



I els regals van ser lo millor!!!! XD


Ens van regalar un cotxe de joguet, un cuadre(on deia PER A LA MILLOR WELA DEL MÓN!).......AI LA MEUA WELA!! TTM!!! ,un pencilcase(merci Laura i Jordi), un Oxito Pompoxo, UNES VELES! jaja en cares d'algú que jo em sé...... XD, I LO MILLOR!!! UNA CAMISA PINTADA PER LLUÍS!!! SI ESQ ESTE XIC ÉS UN ARTISTE!!



EN LA MEUA CAMISA I EN LA DE NÉSTOR DAVAN POSAVA:




SOM BESSONS....



I DARRERE:


EN LA MEUA: PERÒ JO NO TINC BARBA

EN LA DE NÉSTOR: PERÒ JO NO TINC MAMELLES


XD


i tot perfecte!!!! vam sopar tortilla i kebabs i es vam barallar pels kikos...i la gorrinota....DONA'M PANSES...XD...... i van fer una cosa que a mi m'encanta RON EN MELÓ!!!



I UNA TARTA DE NOCILLA EN GALLETES QUE S'HAVIA DOBLAT EN EL CONGELAOR!!!^^ xe que cosa més bona i com no teniem cuberts....en la mà se la vam menjar....A LO SÀHARA ^^



AI ELS MEUS XICS!!!!



I vam fer carreres en trossos de meló...(que per cert va guanyar el de la gorrinota), Galat va tirar el meló a terra.....I TOT PER L'AIRE!!!



QUE SOU UNS CRAKS I QUE SOU I SEREU PER A MI MOLT ESPECIALS!!! VVM!!!



........Pròxima parada............la merengà!!! ^^

1 comentario:

Vicent Soriano dijo...

Gran aniversari! Doncs... anys i anys per molts anys, moltes felicitats. Super 3! xiuuuuuuuu jejejeje. Xe, me n'alegre de tanta cosa bonica, encara que... fer els 18 vol dir tindre més responsabilitats, preocupacions, etcètera, però que collons! Hi ha que aprofitar els moments i, el cas és que pot ser siga una cosa que no oblides, pot ser en els moment més agres el recordar estes coses el lleve la amargor.

Vinga, la vida és bella i el món (per desgracia) és una merda. Hi ha que viure la màxima felicitat possible, cuidar dels nostres i de lo nostre i gaudir del que desitge el moment.

Anys i anys per molts anys, molta felicitat.
Adeuuuu