sábado, 16 de febrero de 2008

PEGO '08


(DAVID,BEGO,YESICA I JO!)


Pego.... sense paraules...
Jo no havia anat mai i meu vaig passar d'allò més bé en la gent més enrollada del món!!
Normalment els carnestoltes de Pego sempre s'havien fet al poble , però enguany ho van fer al polígon , però així i tot van estar molt bé .

Hi havia una orquesta a cada cantonada i sobretot moltíssima gent!! en resum, FESTA, FESTA, ALCOHOL I MÉS ALCOHOL!
Les dames es vam vestir de sevillanes com es veu a la foto i Bego va portar al novio. Vam ballar molt i riure encara més! Hi havia gent de tot tipus, però que collò nosaltres les millors, que duiem flor i tot! jeje

llí no vaig trobar a ningú conegut i tampoc a Teresa, la meua
amiga d'Irlanda, tenia moltíssimes ganes de vore-la... bé sempre ens quedarà el Sàhara!
Aquesta foto de la dreta m'encanta!! Tot va començar quan vam veur a un xic en camisó i a Yessica no li se va ocurrir un altra cosa que estirar-li un coret que duia al camisó, i per a la nosatra sorpresa la falda s'alsà i el xic tenia uns calçotets a corets(com es pot apreciar a la fotografia) , crec que m'ai em vaig riure tant com en aquell moment(com també es pot apreciar a la foto) jeje.

També en una de les orquestes vam vore a Alex el de castellà vestit de mejicano, va ser molt divertit! I a Estil Furkel o algo aixina esque no sé com s'escriu!

Van vindre també tres festers i van agarrar un pet els tres! Són els millors, i la veritat que la meva quinta m'agrada molt, meu estic passant com mai, m'agrada i estic orgullosa de ser dama!!!
I d'haver anat a pego, sobretot pel meu Joanet...tvm!!

No hay comentarios: