lunes, 24 de septiembre de 2007

Quedà a València amb la gent d'Ireland

Nova quedada amb la gent d'Irlanda! Encara que anàrem 13 de 50 va estar prou bé ja que vaig tornar a veure a alguns dels meus amics! La majoria segurament van decidir no acudir per la pluja que queia, però en fi tot molt bé!
Com plovia molt decidirem anar a "nuevo centro" a passar el dia fent "shopping" o anar a la bolera.
Quan agafarem el metre per anar-hi ens colàrem de 2 en 2 al metro (però es veu que és una cosa ben habitual ja que no érem els únics que ho feiem XD) i bé mentre passàvem un segurata s'adonà que estàvem passant de 2 en 2 i vingué cridant dient-nos que allò no ho podíem fer i que ens podien caure 11 euros de multa a cadascú si ho tornàvem a repetir jeje .
Quan aplegàrem vàrem dinar al "subway"(que és l'únic bar a irlanda on feien "pa" ja que allí només menjàvem sandwich ) i ens va donar molts records d'aquella terra VERDA , ja que aquí ens van més les argelagues i els camps de golf ,malgastar l'aigua , recalificar terrenys, Terra Mítica... en fi la nostra meravellosa cultura.
Doncs bé al que anava, després de dinar ens va eixir el sol UN MILACRE !! SOL!! i acabàrem de passar la tarda fins que vaig haver d'anar-me'n a casa , em va saber mal tornar a acomiadar-me de les meves amigues però ben prompte segur que ens tornarem a ajuntar!!

No hay comentarios: