jueves, 20 de septiembre de 2007

PENYA XOCOPRISQUIS

PENYA XOCOPRISQUIS!!!!
Teresa, Dani, Alba Vidagany, Andrea, Yaiza , Rocío, Asya, Estefania, Maria i jo!!

Hola a tots!!No volia començar a escriure el bloc sense parlar primer sobre aquest estiu a Irlanda ja que ha sigut una experiència inoblidable per a mi perquè he conegut a molta gent increïble i em refereixo a la gent de la fotografia , la penya xocoprisquis!.
Quan vaig demanar la beca per anar-me'n a Irlanda i me l'acceptaren no m'ho podia creure i fins que no vaig passar una setmana allí no era conscient que estava lluny dels meus.
Al principi em preguntava: i jo que faig aquí sola i tan lluny de casa? però tot canvia , la gent és molt amable i de seguida em vaig "encarinyar" tant amb la gent i amb aquella terra que ja no volia tornar a casa . Allí ho hagués donat tot per quedar-me una setmana més!
En tots aquells dies varem omplir una llista amb les nostres parides, vàrem jugar les nostres famoses partides al burro i vàrem fer botelló en la platja de Betis Town; sí aquell dia en la platja sí que va ser el millor dia de tots... amb el meu "put xaquira, xaquira" al taxista i la nostra dansa dels "pardalets".
Quants recors, però tot s'acaba... penso que no havia plorat tant en la meva vida quan vaig deixar Irlanda , ja que sabia que quan estigués de tornada a València perdria als amics , la família i la meva "germana francesa" , eren tants records que no volia arraconar-los i continuar la rutina en Albaida.
Però en Agost la penya xocoprisquis es tornà a ajuntar a la platja de les Arenes a València i aquest dia 22 de Septempre tornarem a fer les nostres bestieses i les nostres parides e amics?
Encara que ens veiem de tant en tant MAI ENS DIREM UN ADÉU PER SEMPRE...

No hay comentarios: